Tuesday 27 September 2011

Senyum .:)

Assalamualaikum , hai. Pehh ! Hari ni aku post blog 2 kali tu. Atas permintaan ramai. Ape boleh buat kan. Huahuahua.:D Okay , aku nak cter pasal Najmi Gemuk. Hah ini dia :

Haiyaa ~ Budak ni kan , Aku tak tau nak ckp ape sebenarnye. Kjp lagi aku merepeklah tu. Hahahah ! Ape aku nak ckp ye ? Hmm , Okaylah. Sng cter. Karakter dia ni , Seorang yg baik , Walaupun gemuk tetapi sederhana sopan. Hahahah. Antara Geng2 OTAI dia ni. Dia ni kelima terbaik. Muahahaha. Yolah. sebenarnye aku sengaja je lupa nak tulis pasal najmi gemuk ni. HAHA maklumlah. Mood pun tak best. Hmm , Okaylah. Dia baik , rajin. Kalu nak berkomunikasi ngan dia ni. Kelakar sikit. Sbb dia mcm sgnsgn ngan org. First aku knl dia ni pun tahun ni. Mueheheheh ! Yelah. Haha. Mulamula mmg lah segan. Lama-lama tak payah nak segan sgtlah ngan aku. Haiyaa~ Hmm , nilah diri dia. aku tak tulis dengan teliti sbb aku tak rapat sgt ngan dia. Kalau nak tau pagi tadi dia mengedik nak lawan comment ngan aku. Mmg tak boleh belah .

Hah ! Okaylah. Tu jekot. Simple tapi hope seronok ye. Okaylah. Assalamualaikum.:D

No comments:

Post a Comment