Saturday 17 September 2011

Cakap mcm BADUT !

Assalamualaikum , hye. Hari ni hari SABTU 17/09/2011. Lama aku tak bukak blog ni. Kemalasan Melanda. HAHA. Harap-harap korang tak bosan baca blog merepek aku ni. Aku tak de mood lah nak tulis blog akhir-akhir ni. Nak tau kenapa ? Tak payah tau lah. Tak penting pun. hmm Nak cter ape ye ? Ape-ape pun boleh. Ahaha ! Dari hari Khamis pi beraya sampai ahad , tak rasa bosan pun. Hehe ! Ahad nanti nak serbu umh Adilla Husna <3 ! tak sabar rasanya kankan ! Abislah dilla. :D Sambil beraya sambil bergambar sambil berposing. Uhuhuhuhu :) Takpa , nanti bila gambar raya dah masuk , aku post kat sini tau. Ecehh ! hahaha , Nanti tertayanglah gambar NADHIRAH yg mcm BADUT tu. Ekek ! Ahaha ! Bosan gilaa. Aku duk sibuk bermcj tapi tak da sorang pung yg bls kecuali Ikan Patin ku.:D Hah ! Ckp psl Fatin ! Hari ni ade makan-makan kat umh Fatin. Punya lah ramai yg Fatin jemput tapi yg dtg nye aku ngan Umairah je. Yg lain tak dtg. Bapak sedih weyhh. Tgh bosanbosan tu. Yg lelaki ckp besar je! Dtg pun tak. Tembak matimati kang baru tau. >:( ! Ish diorang ni. Wehh ! Tolonglah ! Aku tgh BOSAN sesangat ni ! Sesiapa tolong jgn bagi aku BOSAN ! Ahah ! Merepek Lagi. Nadhirah ohh Nadhirah~ Sudah sudahlah tu. Kang tak abis-abis aku digelakkan oleh org yg agk senget sikit nanti. Okay ~ Papehal Contact kat FB Okay ! Good good ! Tu je kot. Assalamualaikum and Good night have a nice Dream.:D

No comments:

Post a Comment