Sunday 11 September 2011

Thank You Friends !

Assalamualaikum , hye , Thank you to all my friends guiding. Jasa mu akan aku kenang hingga akhir hayat. Ayt pelik je.Hadoi~ tgh mlm ni lah aku nak merepek yg bkn2. Almaklumlah , tadi makan kuih raya je sampai habis , Terlalu bosan dan terlalu lapar. Okay sejujur nya aku ckp yg ....... ?? Okay ! aku tak tau ape yg aku ckp kat blog ni. HENTAM jelah ye ! Mana Kawan Lama aku ni ! tunggu punya tunggu diorang ajak aku raya sama-sama ! Aku rasa sampai aku dah besar pun kawan2 aku wat tak tahu je. Okay , Yelah kan. 2 tahun tak jumpe ? Mana tak sombong nye ! Mestilah diorang sombong. Haiyaa ! kenapalah kawan aku semuanya sama. Aku kisah sgt kalau kau sakit , sombong & apeape jelah. Where's my old friends ! I really miss them so much <3 ! I'm sorry when I'm greeted you ! Tak berniat pun. Tolong dtg umh aku , raya umh aku. Aku betul2 nak tengok muka korang cmne skang. Dah matang ke belum , Masih budak-budak lagi ke dah remaja. Hishh ! Miss them so much , Please come back to me. I need you now. I'm a sad one in the World. I really miss 6 Tekun 2009. InsyaAllah aku takkan lupakan korang , nama korang and everything about korang. Thank you Friends for 6 years , you're understand me. Miss guys so much again ! Assalamualaikum.<3 <3 <3 !

No comments:

Post a Comment