Sunday 11 September 2011

Dunia org Sakit !

Assalamualaikum , Hari aku sakit. Semua sakit aku kene. Bdk yg menyedihkan betullah. Sakit sana , sakit sini ! haihh kalau sehari tak sakit tak boleh. Demamlah , selsemalah , batuklah , peninglah. Semuanya lahlahlah jelah kan. Okay ! Otak aku hari ni dah tak betul sbb aku SAKIT !. Gilaa aku pergi anta mcj kat IMAN yg ''ARRGGHH ! AKU BENCI SGT KAT KORANG '', kenapa aku tulis cmtu ?? aku pun tak tahu. HAHA , Pastu abg aku amik tefon aku then dia anta mcj kat iman. Aku tak tau ape yg dia anta ! Harap-harap tak de pape. Haiyaa ! Pagi ke petang hingga ke malam aku rasa cm nak menjerit je. Aku rasa cam nak marah je.
Aku dah sakit kot ! Sbb tulah aku wat cmtu. HOHO , Apeape je lah yye ! Aku tak de mood. Aku asyik nak marah je ! Sedih nye. Haiyaa ! Aku tak tahulah. Harap-harap tak de org slh sangka ! Ya Allah ! kuatkan lah Iman hamba mu ini , Tabahkan lah hati hambamu ini umtuk mengharungi dugaan dan cabaran mu Ya Allah.~ Amin~ Huh ! tak nak lah cter panjang-panjang , kesian bdk yg baca blog aku ni. Asyik kene baca panjang lebar je. Hohohohoi ~ Okaylah , Assalamualaikum.~_~

No comments:

Post a Comment