Friday 23 September 2011

Stress #_#

Assalamualaikum , hai , hari ni nak cter psl stress pulok sbb aku tgh stress. Huahuahua ! Banyak perkara jadi akhirakhir ni , maklumlah akhir zaman lah katakn. Okay hari ni aku tencen gilagila sbb tulah. Haha . Ape aku merepek ni ? Apeape jelah. Hari ni kat skolah aku tencen sbb Lat tu tak abisabis ngan ayt "SEDEY" nye tu. Menyampah aku dengar. Seriously aku kata kay~ Aku terus terang jelah. Malas lah nak jaga hati lat tu. Haha , lagi ! Time kat PSS , nampak je abg aku , "Nadhirah , tu abg kau kan ?" Dah tau sypsyp jelah. Abg aku masuk je terus syp. Tak ke pelik.*_* Lagi ! Time BI aku rasa cm nak bagi bdk lelaki mkn penyepak aku je , Teacher dah suruh syp , memekak tak abisabis. Haiyaa~ Pelik betullah. Dah tingkatan dua mcm bdk darjah dua. Gelakgelakgelak ! Kang Hati Mati baru tau. -_- . And the last yg buat aku tencen ialah aku balik skolah naik MOTORCAR ! OMG , abg aku ni kan.! Kalau tak amik aku naik motorcar mmg tak sah. Keluar je skolah , nampak muka abg aku mesti nak ckp "yah , jom balik" , nampak muka abg aku mesti naik motorcar. Ish ! Cukuplah sekali aku balik naik motorcar. Then sekali lagi. Mamamamamam ! Kenapa mesti naik motor. Yah tak suka lah. lain kali mama amiklah yah jgnlah suruh NAIM yg pergi amik yah. hehehe , Okayokayokay. Lain kali kalau abg aku yg amik aku kat skolah naik motorcar dia tu , mmg sahsah aku pancitkan tayar supaya abg aku tak payah susah susah amik aku lagi. FOBIA gila aku naik motorcar ptg tadi. :'( Fuhh ! Okay tu jelah yg buat aku TENCEN pada hari ini. Harap Maklum. Assalamualaikum.:D

No comments:

Post a Comment