Sunday 2 October 2011

Exam !

Assalamualaikum , hye korang. Next week punya next week ade exam iaitu "PAT". Pehh ! Ni yg takut ni. Mmg baguslah kan tak boleh on9 dlm 3 minggu. Almaklumlah , PAT makin hampir. Aku boleh post blog but tak boleh on9. Nanti kena marah. So , hari ini nak post sikit je. Aku gilagila takut dgn Final Examination ni. Tahun dpn nak naik kls , tapi tak nak usaha. Kan susah kalau mcm tu. Time UB 1 dpt no 12 , PPT dpt no 18 , UB 2 dpt no 37/39 , and PAT I don't know. Tau tak , bila dpt keputusan UB 2 tu , bukan TERNGANGA je , but sampai nak menangis dah. Dpt no third last. OMG ! This is my first time dpt no corot. Takut nak PAT. Dlm byk byk matapelajaran , Math yg aku paling takut and gerun. Mula mula belajar okay je. Bila dah masuk bab bab yg pening tu , fhm fhm jelah ye. Mmg ade bintang bintang terus dekat kepala. YA ALLAH ! Semoga engkau permudahkanlah , hambamu yg lemah ini menjawab Peperiksaan Akhir Tahun dgn TENANG. Amin~. Takut lah. Math tolonglah. Aku syg sgt dekat engkau , jdi engkau bagilah aku chance dpt B or A untuk PAT ini. Okay ! Fuhh ! Hari berlalu Hari. Rasa takut dan gelisah semakin hampir. Kerana takut nak menjawab Exam untuk PAT ni. Harap harap Di permudah kan. Amin~ (berapa byk aku nak doa' ni ? Haha , tak pelah. Semoga Doa aku dimakbulkan , Amin~) Haiyaa~ ScaryScaryScary Exam is Coming. Mama ! StudyStudyStudy ! Yeah ! Study only , but can't online in 3 weeks , So Patient ye Nadhirah. Buat masa ni aku mmg takkan online. Harap Maklum ye. Muahaha. I really scary in this Exam. Ish ! kalau tak dpt jawab. Sah sah aku menangis terus dekat sekolah nanti. Tolonglah LULUS , tolonglah PASS for ths Exam. PAT je pun dah takut , Apatahlagi , PMR mmg jantung aku dah berdegup degup 100%. Haa ! BelajarBelajarBelajar ! StudyStudyStudy ! Doa byk byk. Solat Hajat pun byk byk. YA ALLAH hamba berserah kepadamu YA ALLAH. AminAminAmin Ya Rabbala'lamin~. Kepala aku dah pening ni memikirkan Exam yg akan dtg. But aku tak benci pun Exam ni. Mula mula rasa gementar , gelisah and takut. Bila dah lps exam tu , Tenanglah , InsyaAllah. And InsyaAllah aku akan lakukan yg terbaik untuk PAT ini. And guys good luck too Okay. Don't Scary , just Study. Okaylah. Dah senja ni. Sampai disini sahaja coretan saya / aku untuk korang / kau semua. Have Fun and Study ! Assalamualaikum. :"> Good Luck again Guys and Study like this picture.:D

No comments:

Post a Comment