Tuesday, 1 May 2012

30 April 2012 ♥

Happy Birthday to you, Happy Birthday to you, Happy Birthday to Dik Nas, Happy Birthday to you. *Tepuk tepuk tepuk* | Muhammad Annas Bin Mohd Merza dilahirkan pada tanggal 30 April 2004. Hihi.. Patut nye semalam iyah tulis blog nih. Tapi tak sempat. Busy sgt. Hihi. Sory ye dik nas, nti akak belikan dik nas hadiah tau. Hihi. Gambar kat ats nih dh lme gila. Nih time iyah form 1 adik iyah 6 tahun. Hmm.. Mne ntah pendrive yg iyah msukkan gambar dik nas tuh. Akak lupe lah. Tapi tak pe, yg penting ade jgk gambar dik nas kan? Hmm.. Comel tak adik kita? Mestilah Comel kan. Dik nas comel, mestilah akak pun comel. *K, ngade ngade pulak aku nih* Adik iyah nih mmg pandai. Dia suka belajar and rajin. Time bifday dia semalam, dia demam. Sian adik aku nih. Tu lah, suka sgt main panas. Kan dh demam. Berapa hari ntah dia demam. Lme lah jgk. Lps tu berjangkit pulak dkt adik iyah yg form 2. Dia pulak yg domam. Allah! Poning den. Tak pe. Nme pun adik kan.. Mmg lah nakal. Dua2 laki lak tuh, lagi aku poning. Sabar je lah. Yg penting urusan aku dgn Allah belum selesai. Ni mmg tanggungjawab iyah kena jaga adik2 iyah. Lagipun, iyah mmg syg adik2 iyah. So, tak de sbb kenapa iyah kena jaga diorang. Cehh! Ayt bajet je lebih. Hahaha! Iyah dpt rsekan yg hidup iyah dah tak lme lagi dah. Iyah mmg mcm nih. Setiap hari tak sihat. Tak sihat tu bukan buat2 tak sihat ye, tapi iyah mmg tak shat akhir2 nih. Tu lah. Suh mkn ubat tak mau. Almaklumlah, ubat pil lah katakan. Kdg2 je iyah mkn bila terasa nk mkn. Sbb ubat tu tak sodap.. :p haha. K, buat ayt tergantung. Kbye, Assalamualaikum..

No comments:

Post a Comment