Sunday 30 December 2012

28 December 2012 :'*

Selamat Hari Jadi! Selamat Hari Jadi! Selamat Hari Jadi Afiq!!! Selamat Hari Jadi!! Heyyyyyyyyyyy!! Selamat Hari Jadi Afiq Fadzli bin Rusli :) 28 December 2012 genap 17 tahun awk. Alhamdulillah. Allah masih pnjgkan umur awk. Assalamualaikum warahmatullahiwabarakatu :D Dh lama tak update beeloogg!! *Fuhhhh~ tiup sikit. Manyak habuk dah. xD Hehehe. Selamat Hari Jadi Afiq. Semoga pnjg umur serta dimurahkan rezeki. Semoga menjadi ank yg baik. Soleh serta mentaati kedua ibu bapa. Hari ni dia ada buat mkn mkn mlm nti lps maghrib. Aku igt nk dtg rumah dia. Tapi ..... apakan daya? Semuanya Allah telah tentukan. Aku hanya menerima. Tidak mengapa. Mungkin bukan rezeki aku. InsyaAllah suatu hari nanti , jika di panjangkan umur , jika masih adaa rezeki aku berhubung dgn dia lagi , insyaAllah aku akan dtg pada hari jadi dia.. hadiah untuknya masih lagi ada pada aku. Simpan sahaja. Dia suruh bagi depan depan. Yelahh! Rumah diakan jauh. Igtkn nk guna pos laju je. Means, sekurang kurangnya dia dpt hadiah hari jadi dia daripada aku. Tk apa lah. Aku redha. Aku tau dia baik dan tersgt baik. Waktu maghrib dia call dia kata nk dgr azan tk? Kita kata nk. Kita serba salah sgt dgn dia. Pada hari itu.. Mcm mcm jadi pada diri aku dan keluarga. Byk halangan dan dugaan yg Allah berikan pada kami. Dgn namaMu Ya Allah! Aku tk pernah lupa padaMu. Hati aku susah , hanya dgn zikrullah aku dpt tenangkn diri.. Aku dgr dia azan , aku jadi sgt sgt sgt sebakk.. T.T Tahan air mata ini daripada jatuh. Mataku sudah berkaca kaca menahan sebak. Akhirnya jatuh juaaa menitis di pipi. Sungguh merdu suaranya melaungkan azan. Itu adalah salah satu kelebihan dia yg aku suka. Aku thn thn thn dan thn. Tapi aku tk kuat utk menahan perasaan aku. Dgr takbir Allah menjadikan aku rindu pada Allah. Aku nk dia gembira pada Hari Jadi dia. Tapi... aku yg buat dia sedih. Mlm tu aku keluar dgn mama , along and naim pergi jusco seremban 2 . Waktu balik tu aku mcj dia smbil lihat bulan di luar tingkap. Meremang bulu roma aku dgn tiba tiba. Lihat bulan yg penuh lagi bersinar menunjukkan kuasa Allah amatlh besar. Aku beritahu dia dan dia pun tgk. Subhanallah! Mmg cantik sungguh bulan pada malam 28 December 2012 . :') Untung dia kerana bulan penuh dan bersinar pada Hari jadi dia... ^^ Aku tumpang gembira. Aku ckp pada dia , Bulan tu adalah hadiah drpd Allah! Maka jgn lah kau lupa utk bersyukur padaNya yg Maha Esa.. Alhamdulillah.. Melihat dia gembira membuatkan aku gembira juga. Melihat mama dan abah gembira lagi membuatkan aku ingin menangis kerana kegembiraan. Ya Allah! Aku amat merindukanMu.. Bila masanya aku dpt berjumpa dgnMu Ya Allah!! Aku tunggu masaku Ya Allah!! Ya Allah Ya Tuhanku, pelihara Afiq Fadzli bin Rusli drpd melakukan dosa dan maksiat. Kuatkan lah hatinya dan tebalkanlah imannya. Berikanlah dia petunjuk yg lurus yg menuju ke syurgaMu Ya Allah! Sesungguhnya dia hanya lah hambamu yg kerdil yg sering melakukan dosa. Jadikan dia lelaki yg di idam idamkan untuk seorang wanita yg ingin bersamanya.. Jadikanlah dia lelaki yg soleh. Bersihkanlah hati dia . Sucikan lah jiwanya Ya Allah! Segala puji bagi namaMu ya Allah! Aku serahkan selebihnya padaMu.. Terima kasih Allah! :') Aku sayang Afiq. Aku sayang mama dan abah. Dan paling penting , aku sayangkan Allah!! Selamat malam. Uhibbukaffillah. Assalamualaikum Afiq. :')

No comments:

Post a Comment