Thursday 18 October 2012

FreeDom but I think it's not :')

Assalamualaikum . Hai ! :'D Apa kabar blog kita ? Lama dah tak bukak. Sedih kan. :'( Hukhuk! Cehh gurau je. Ahamdulillah aku dah jadi budak lepasan PMR. I'm a FREEDOM but I think it's not. Aku masih risau tentang result yg belum pasti aku dapat yg terbaik. Lepas exam susah senang aku tawakkal. Aku dah usaha yg terbaik selebihnya aku berserah pada Allah. Segala keajaiban hanya Allah yg boleh lakukan. InsyaAllah. Ingat Usaha Doa dan Tawakal selalu agar Allah sentiasa ada dengan kita. Kan? Walaupun macam macam dah berlaku before exam tengah exam after exam semua tu kita tawakkal je. Aku betul betul harapkan keputusan yg paling baik pernah aku miliki. Semoga ianya dikabulkan. Amin!! Then , One story. Time exam KH yg last skali budak budak dah main motor merempit segala macam. Astaghfirullahalazim!! Mmg dah tak ada akal agaknye kan? Depan sekolah skolah pulak tu. Nak kata hormat mcm tak. Nak kata tak hormat pun ada jugak. Mmg sangat terkejut. Lagi pun akhir akhir ni aku dah tak berapa sihat. Kadang aku sakit tapi aku kata aku tak sakit. Aku tak bagitahu mama. Aku cuba nk rahsiakan daripada mama tapi aku tak boleh rahsiakan daripada Allah. Tak apa. Yang penting aku nk jaga hubungan dengan semua orang yg aku sayang. Dengan Allah dengan family dengan kawan dengan someone yang special. Andai mmg aku tak masa nak luangkan waktu bersama kauorang semua. Aku harap kauorang semua sentiasa sedekahkan Al Fatihah buat aku. InsyaAllah. Aku sayang sangat dengan family dengan sahabat sahabat yg aku rapat. Heheh! Apa apa pun takdir Allah aku terima. Semua telah tercatat dimana keburukan kebaikan kehidupan dan kematian hanya Allah saja yang tahu.. Aku harap kauorang sentiasa bahagia dunia akhirat. InsyaAllah. Aku undur diri dulu . Selamat Malam. Assalamualaikum.

No comments:

Post a Comment