Sunday 9 September 2012

True! ~.~

Assalamualaikum . Hai semua! Post lagi. Huh ! Wow. Fuhh~ lama dah iyah tak bukak belog ni. Haiyoyo~ raya pun dah nk abis dah. Huh ! macam macam dah berlaku. Ya Allah ! Pening kepala iyah. Haihh! Kenapa lah aku jadi mcm ni ? Hei! Mna boleh persoalkan takdir Allah. Istighfar!! Aku ni manusia biasa sama mcm yg lain cuma perngai yang membezakan. Aku ni dah annoying , mcm mana lah kau orang boleh suko doket eden nih. Hahaha ! Yelah. Stress! Tension! Woi. Hahaha~ See , aku dah mula merepek. Yeah! Utk mengelakkan sebarang fitnah terjadi , aku dah deactive acc twitter. Alhamdulillah. Tenang sikit. Tapi itu tak cukup. Muahahah~ lps ni nk deactive acc facebook pulak. Abislah kauorang. Takkan jumpa aku dekat laman sosial lagi. Hahahahah! Baguslah aku buat mcm tu. Tak ada aku asyik terfikir nk online je. Kang nanti belajar ntah ke mana. Result trial pun tak memuaskn tapi alhamdulillah sekurang kurangnya aku lulus semua. Aku akan cuba yg terbaik. Belajar mulai hari ni. Aku sedar aku tak berapa pandai. Tapi dengan usaha ke mana sahaja aku boleh pergi. Tak lupa Allah itu Maha Mengetahui. Hahaha ! Lagi lagi lagi ujian yg Allah turunkan kepada. Hahah! Siapa yang akan jadi jodoh aku hanya Allah yg tahu. Aku tak pernah tahu. Aku hanya merancang. Jika diizinkan aku akan bersama kau iaitu seseorang yg dihantar oleh Allah kepada Aku. Redha sahaja. Aku pasrah Andai Itu TakdirNya. Haih! Apa aku merepek. Maaflah. Tengah tension plus stress kan. Apa boleh buat. Hahaha ! Hmm. Lagi ? Tak ada idea lah. Maaflah. Malam ni kena study. Besok pulak sekolah . Hahaha ! Best nye dapat cuti satu hari je. Hentam lah. ok, bai. Den nak pergi mandi. Assalamualaikum. :')

No comments:

Post a Comment