Thursday 16 August 2012

Tonight and Tomorrow. :)

Assalamualaikum. Sekejap je masa berlalu. Lama dh tak update blog. Kesian blog kita. Pejam celik Pejam celik ramadhan hampir meninggalkan kita syawal pula akan kembali tak lupa jgk PMR tinggal sebulan je lagi.Fuhhh! Seminggu after raya trial spm then bulan 10 is my turn. Pmr! Ya Allah! Result for trial pmr ni langsung tak memuaskan. Ya Allah! Sedihnya hati ini. Apa apa pun putus asa bukan sekarang. Masih ada masa untuk aku perbaiki kesilapan aku. Sabar je lah. Hari ni dah masuk 27 ramadhan mean kita dah berpuasa selama 27 hari. Wow! Seronok nye. Jadi , 10 malam yang terakhir dikenali sebagai malam lailatul qadar. Hahah! Malam yang lebih baik dari seribu bulan. Sungguh indah tak terkata nikmat yang Allah kurniakan kepada hambanya. Alhamdulillah! Allah masih panjangkan usia aku. Alhamdulillah jgk hari ini aku dapat borak dengan fatin. Sejujurnya memang lama jugak aku tak dapat borak dengan dia. Macam macam kenangan ada dengan dia. Semoga Allah melindungi dia dan jugak keluarganya. Tak sangka baju raya tahun ni sama dengan dia colour biru. Ya Allah! Sweetnye. Hikhik. Iyah baju raya tahun ni ada dua colour. Biru dengan dark brown. Lebih kurang jugak dengan colour baju afiq fadzli. Hahah! Dia dah tidur dah. Kesian dia penat pimpin majlis khatam Quran dekat skolah dia. Dia ada azan and tadarus. Teringin nk dengar suara dia mengaji, berzikir dan azan memuji Allah. Alhamdulillah! Iyah sentiasa doakan yang terbaik untuk family dan kawan kawan. Selagi umur masih lanjut , akan aku ingat kau selalu. Semoga Allah melindungi keluarga dan kawan kawan iyah. InsyaAllah! Sesungguhnya doa itulah senjata umat islam. Berdoalah selalu dalam bulan ramadhan yang penuh barakah ini lebih lebih lagi pada malam lailatul qadar. Jangan lepaskan malam yang lebih baik dari seribu bulan. Remember Allah always by your side. Just it. Selamat malam. Uhibbukaffillah. Assalamualaikum. :')

No comments:

Post a Comment