Friday 24 August 2012

Selamat Hari Raya ! :'D

Assalamualaikum. Selamat Hari Raya Aidilfitri maaf Zahir dan Batin. Maaflah sebab lambat wish. Heheheh! Apa apa pun iyah nak mintak maaf andai pernah terkasar bahasa atau buat salah dekat korang semua. Tak berniat pun nak buat mcm tu. Huh ! Maafkan aku kawan kawan. Then iyah pun tak berapa sihat sekarang. Almaklum. Iyah busy kan. Apa pun tak boleh. Yess! Raya . Dulu time kecik kecik selalu dapat duit raya manyak tau. Bila dah besar dapat kureng sikit lah. Hehehehe! Sepatutnya tak dapat pakai laptop tau. Ni pun sebab ada rezeki. Alhamdulillah ! Tak selalu k sbb kita nak pmr dah . :'( Apa apa pun. Lepas raya memang dah tak boleh guna fon , laptop and tv pun tak boleh tengok. Mama dah tetapkan. Iyah pun redha sahaja. Iyah tau mama buat macam tu untuk kebaikan iyah. Hmm, tapi nanti susah lah bagi sahabat iyah sebab iyah dah selalu mesej dengan dia. Ya Allah ! Sedihnyeeee. :'( Tak tahu macam mana nanti. Aiyoyo! Apa apa pun raya tahun ni tak macam raya dah. Ntah lah. Duit raya iyah tak pandang pun. Biar je dalam laci. Tak bukak pun sampul duit raya tu. Ntah dah berapa banyak dah. Kitorang balik raya pagi raya. Sedih bhai! Mama kata nak balik malam raya tapi sebab busy terpaksa balik pagi raya. Afiq cakap sabar je lah, asalkan dapat balik. Hahaha ! Aku ikut je cakap dia. Seronok dapat raya kat kampung tapi masalah nye iyah sakit hati benooooooo lah dengan naim and akak aku yg comel molek tu. Ya Allah ! Sabar ni . Memang selalu kena sabar. Dalam hati fikir. "Aku sayang diorang so better aku diam" Hahaha ! Suka hati kau lah nak cakap apa pun. Aku tak layan pun. And Hmmm. Dah lah lupakan. Bila korang nk datang raya rumah aku ni. Aiyoyo! Hahahah ! Dah blank tak tahu nak cerita apa dah. Hmm. Bior jelah. And selamat Hari Raya to our muslim. May Allah always bless us. :') InsyaAllah ! Enjoy your raya. Uhibbukaffillah. Assalamualaikum.

No comments:

Post a Comment