Saturday 14 July 2012

Welcome Back :')

Assalamualaikum. Hai ! :') Hari ini kita menunggu menunggu seseorang yg kita syg balik rumah. Hehe . Cube lah teka siapakah org itu ? Jeng jeng jeng. That's who my brother. Muhammad Naim bin Mohd Merza. :'3 Hohohoh ! Lama sudah kita tak berjumpa. Padahal setiap hujung miggu kita lawat dia. Yeah, hari ni dia balik rumah. Semalam adalah hari last dia di PLKN Warisan, Melaka. :') Huh~ Tapi dia belum sampai rumah lagi sekarang. Kita harap dpt berjumpa dgn dia. Lps tu kita boleh main main dgn dia mcm dulu. :'D
Iyah nk berterima kasih kpd Afiq Fadzli bin Rusli sbb selalu dgr cerita, masalah drpd kita. Dia mcm abg aku yg kedua sbb ntah, aku rasa dia mmg selalu dkt dgn aku mcm abg aku. :'D Hari ini dia ada tournament futsal dkt mana ntah. Kita terlupa pulak. Heheh ! ^.^ Harap harap dia mng. InsyaAllah.:') Ya Allah ! sesungguhnya hamba memohon agr Kau permudahkan lah hidup kami, hambaMu didunia dan dia akhirat. Heheh ! Lps nih, naim nk tunggu Politeknik pulak. MasyaAllah ! bukannye dkt tpi yg jauh punya. -.- Apa apa pun keputusan yg dibuat oleh keluarga dan sahabat akan aku sokong walaupun perkara itu menyakitkan hati. :') Always praise to Allah. And Alhamdulillah afiq mng tournament tu. Ya Allah :') Mereka mendapat kemenangan setimpal dgn usaha yg dilakukan. Huh~ Perkara two in one. Naim naim naim. Cepat lah balik. Iyah semangat sgt bila dia nk balik. Siap kemas bilik dia , sapu, vaccum, mop, lap tingkap and segala mcm. Hahah ! selalunya bila bilik dia dah kemas, dia balik of course bersepah punya. Maklumlah bujang lah katakan. Iyah tak kisah. Iyah tetap akan tolong abg iyah dlm pelbagai rancangan yg dia nk buat. :'D Dia dah ade makwe. Makwe dia cantik, baik, lembut and manis gitu. Iyah panggil dia kak thahira. Nama penuh dia tak tahu. Maaflah. ^^ Korang jgn rampas dia dari abg kita tau. Hehe. Jahat nye aku. Ya Allah ! Apa apa pun iyah harap itu lah jodoh naim. Semoga hidup abg aku yg baik, alim, pemalu dan taat itu diberkati Allah S.W.T InsyaAllah. Kenapalah afiq nih main ganas sgt ? Kan dah kena tuh. Bkn skit tapi byk, siap melecet lagi. MasyaAllah. Harap kau dpt jaga kesihatan kau elok elok. Nanti aku dah tak ada harap ada org lain yg nasihatkan kau. :'D Huh~ *dup dap dup dap , berdebar debar lah nak tunggu naim balik. Menggeletar dah tgn iyah. Pergi mkn ubt kejap. Kisah pulak aku. x'D iyah mmg tak suka mkn ubt tapi iyah suka pura pura dah mkn ubt. Nakal kan ? Iyeee. Iyah percaya kpd Allah. Kita mati bkn sbb sakit tapi kita mati sbb dah ditulis kita mati bila, hari apa, pukul berapa dan segalanya itu adalah kerja Allah. Jadi iyah akan cuba bersiap sedia dlm semua perkara yg berlaku. Remember Allah always watching you at above. Jadi iyah igtkan jgn suka mensia siakan peluang yg ada. Ada rezeki jgn ditolak, musuh jgn dicari. Iyah akhiri dgn uhibbukaffillah. Assalamualaikum. :')

No comments:

Post a Comment