Monday 4 June 2012

Forgive Me :']

Assalamualaikum. Hari ini hari yg sedih bgi iyah. Hari ini iyah bru keluar Hospital. Iyah stay hospital 3 hari 3 malam. Selama 3 mlmtu, iyah dpt mimpi subhanallah yg takkan korang bayangkan. T_T Wallahu'alam. Biarlah Allah saja yg tau. Hari ini mcm2 dugaan Allah berikan kepadaku. Aku tetap bersabar walaupun ianya suatu perkara yg aku tak dpt thn. :') Akak iyah cari psl dgn iyah. Iyah bersabar. Tak nak mengeluh. Sabar~ Adik2 buat hal. Tak nak marah. Sabar~ Abg iyah balik PLKN. Time iyah nk mandi, dlm bilik air bru teringat yg iyah belum salam lagi dia. Iyah keluar pkai towel tunggu smpai abg iyah keluar blik. Lps tuh, salam dia. Kitorang men genggam tgn. Sakit dah tgn iyah. Lps iyah cium tgn abg iyah. Mcm tak nak lps je tgn tuh. Bile dah lepas iyah terus menangis. Msuk bilik air menangis sambil mandi. Itu biasa okay. :'D Mlm tadi, mama ajk teman pergi umh cousin. Lps tuh nk hantar mak iti kat Subang Jaya. Iyah tak kisah. So, I follow je. Lps tuh time balik, tetibe iyah jdi degil. Lps tuh mama marah. Iyah sabar~ Iyah tahu iyah salah. Iyah tak nak tengking mama. Jdi iyah diam. Sambil mcj dgn kwn dlm kereta. Tibe2 mama mrh lagi. Iyah senyap jee. Iyah jdi nk nangis. T_T sepanjang perjalanan balik, byr tol and segalanya. Iyah menangis tanpa henti dlm diam. Mama tak perasan. Air mata mengalir keluar tanpa henti. Iyah cube tahan sampai muka jdi merah. Menangis tak boleh henti. Iyah sedih sgt. :'< Iyah tak tau kenapa. Iyah rasa mcm iyah berdosa sgt dkt semua org. Campur dgn lagu Maher Zain dlm kereta membuat aku bertambah sedihh. Ya Allah, sesungguhNya hamba cuba utk menahan air mata drpd jatuh di pipi. Mata aku berkaca kaca. Rse sedih sampai ke hati. Sedih sgt Ya Allah. Bersabar~ Tarik nafas dalam dalam. Lepas. Huh~ Iyah jdi sakit kepala lps nangis. Tapi iyah tahan sampai kat rumah. Mata aku jdi sembab. Balik masuk bilik buka jaket on lappy log in twitter and facebook berikan kata kata hikmah bukak blog tulis segalanya. Lpskan segalanya. Berfikir positif nadhirah!!! Iyah sedih sgt. Iyah rindu kwn2 iyah, iyah rindu fatin sbb iyah dah lme tak borak dgn dia, iyah dah lme tak rehat dgn dia, iyah dah lme tak keluar dgn dia, iyah dah lme tak jenguk family dia, iyah dah lme tak chat dgn dia, and iyah dah lme tak jadi kwn dia. Iyah risau sgt sbb iyah sakit. Iyah takut suatu hari nanti iyah tak dpt berjuma dgnnya. Iyah akn igt awk atin selamanya kerana awk adalah kwn saya yg paling saya syg walaupun semuanya sudah lme tidak bersama awk sejak kita berpisah kls. :') Awk kne igt, sampai saya mati awk adalah kawan saya, family tetap family sya, Allah tetap Tuhan saya, Nabi tetap Rasul saya. Aku naik saksi bahawa tiada Tuhan yg disembah melainkan Allah, Nabi Muhammad pesuruh Allah. :'D Hati aku sedih mengenangkan awk semua. Atiqah, adillah awk jgn rsau walaupun penyakit kita dah sampai tahap ketiga. Aku tetap redha dan bersyukur kerana Aku masih hidup sampai sekarang dan mempunyai rakan dan family yg menyayangi aku. Alhamdulillah. Terima kasih Allah. Sampai di sini cerita aku pada hari ini. Panjang lebar. I'm sorry for all my mistakes to you family and friends. I will be here with you. Paradise, thank you Allah. Uhibbukaffillah. Assalamualaikum. :')

No comments:

Post a Comment