Thursday 5 April 2012

A new Day. ^.^



Assalamualaikum. Hai kawan kawan. Ya Allah. Seronok kan bila kita ade ramai kawan. Hahaha! ni gambau yg ari tu. Iyah pergi Rumah AINUN NAJIHAH bt AZIZUL. Ade Birthday dia. Dh lme jgk bru lah iyah nk post. Apekebende nye kan. Hoho.And kitorang enjoy abis abisan kat sne. Best bebeno. Pastu dila ade masukkan video our wishes for ainun kt FB. Muka aku mcm pape ntah. Aku pun tak tau. Cehh! And iyah rse mkin syg dgn kwn2 iyah tu. Skang iyah dh baik dgn kwn yg iyah tak nak kwn. Lastly kwn balik jgkkan. Lawak! But it's fun. Adoom tu COMEL sgt klau buat PEACE. Ya Allah! Mcm tak percaya yg tu kwn aku. Fuhhlamakk! Adoom dh Hensem tu dgn spec dia yg besar, kasut dia yg besar and perangai dia yg dh mtg. Haji pun ape kurang nye. Same jgk. Bdk satu geng lah katakan, Haji tu dh makin hensem gitu and makin pandai. Tapi dia jenis yg segan segan skit dgn aku. Haih ! Kwn dh setahun pun masih segan. K, tu just anggapan aku je. Jgn touching ehh Haji. And Iman, Alhamdulillah. Makin maju plus pandai plus hensem. Kwn aku sme je. Semalm tu yg best. Duk lepak dgn diorang kat luar PSS lepas skolah. Haha. Alhamdulillah Najmi KEDINg dh dpt asrama. Happy Go Lucky kwn. Take care. Kat situ mcm mcm boleh jadi. Hihi. Lme dh tak dgr diorang ejek aku. Lme dah tak dgr diorang gelakkan aku. Wow! It's amazing. Kdg2 salah aku jgk sbb aku bile tak de mood aku tak lyn diorang. Kesian diorang. Haha! Perangai aku korang kena fhm ehh. We all together friends until we die. Harap harap umur iyah panjang nk berkawan dgn bdk OTAI mcm kauorang. Fatin , Najlin , Mimie, Atiqah, Adilla, Ecot. Fuhh~ Ramai bhai kwn aku. Boleh buat buku aku nih klau tulis sume nme kwn aku. Haha.. Have a nice day kawan. InsyaAllah Kita sama sama maju utk dptkan straight A's PMR. Good Luck And Take a Good Life. Bye, Assalamualaikum. ^.^

No comments:

Post a Comment