Sunday 28 August 2011

Selamat Hari Raya !


Assalamualaikum , hye korang , berat hatilah nak tinggalkan bulan ramadhan , tahun depan tak sure masih hidup atau tak. Berapa hari lagi nak raya , Semua tak sabar nak raya. Aku je tak de apeape pun barang mak raya. Baju and kasut belum beli belum siap.Hohohoh , tak ape lah , sabar jelah kan , Haha , apeape pun Selamat Hari Raya Aidilfitri Maaf Zahir & Batin.:D Kepada sesiapa yg sakit ati ngan aku , aku nak minta maaf banyak-banyak andai aku ade terkasar bahasa , terlanjur bicara atau ade membuatkan korang sakit hati ngan aku. Maafkan aku tau , Sayang Korang. Kepada family tercinta , Maaf kan iyah tau , iyah tau tau iyah ade banyak buat salah kat mama , abah , along , agh , naim , ina , ariff and my little brother annas , Maafkan segala kesalahan andai terlanjur bicara , termarah-marah yang kecil , maaf ye , marah tande nye syg. Kepada kawan disana ampun dan maaf dipinta , korang tak ade buat salah apeape pun kat aku , kalau ade pun , aku dah maafkan dah , don't worry kay ~. Apeape pun yg terakhir Ampun dan maaf dipinta andai terlanjur bicara , termarah-marah korang , terngumpat-ngumpat korang , terbenci korang and all about TER word , maaf banyak2 , hope korang dapat maafkan aku okay ! SYG my family SO much muahahaha and tak berapa penting SYG my friends so much too. Always Smile by : Siti Nadhirah , Assalamualaikum.^_^

No comments:

Post a Comment